Hej alla goa tävlande och alla andra goa.
Så var tävlingen avslutad och tre vinnare har vi dragit fram. Vi vill tacka er alla för ert intresse, roligt att så många ville delta. På detta vis har vi funnit många nya bloggar som vi kommer att titta in till framöver.

Skulle vilja ge er alla pris, men en tävling är en tävling… Så här kommer vinnarna.
FÖRSTA PRIS, ett svart halsband med ett hänge gjort av en sked i nysilver.
Den glade vinnaren blev Åsa med bloggen
Åsas trädgårdANDRA PRIS, ett behandlat linstycke med texten Carpe diem.
Gick till Tesa med bloggen
Uti vår hageTREDJE PRIS, ett kors gjort i luffarslöjd.
Detta gick till Erica med bloggen
Bra vinster

Ett Jätte GRATTIS till er från oss på kullervilla.
Maila era adresser så dimper vinsten ner i brevlådan :=))))
Kramiz//kullervilla